Blogger Gadgets

Anioły Ciemności - Tajemnica

Jest mi strasznie przykro pisząc ten post.
Dotychczas nie sądziłam, że sprawy potoczą się tak niekorzystnym torem, szkodzącym mojej książce.
Bardzo was przepraszam, ale muszę zawiesić książkę do odwołania.
Nie powiem wam jaki to jest konkretnie czas, bo na dzień dzisiejszy nieokreślony.
Będę was informować o postępach, bądź też o dodawanych rozdziałach tutaj (o odwieszeniu):
Przepraszam.
Zachęcajcie do czytania tomu I, który już wkrótce dostanę poprawiony i oceniony, znajomych. Nie mam zamiaru poprzestać pisać, chcę tylko poukładać swoje sprawy związane z rodziną, szkołą, sercem, a dopiero potem, na spokojnie, wrócić do tego co tak bardzo mnie uszczęśliwia.

PS. Pozdrawiam nowych obserwatorów i dziękuję, że jesteście <3

Zaglądnijcie tu czasem, a może akurat rozdział 2 zostanie dodany :)

Categories:

One Response so far.

  1. Neva says:

    No nie powiem, troszkę szkoda, że musisz na jakiś czas zawiesić. Mam jednak nadzieję, że szybko wrócisz do swoich fanów. W tym do mnie. Bo ja tak lovciam tę historię <3

Leave a Reply

Popularne posty (ostatnie 30 dni)