Blogger Gadgets

Anioły Ciemności - Tajemnica

Więc sytuacja wygląda tak : Nie mam zamiaru usuwać bloga: co to, to nie ja.
Nie będę rezygnować ze swoich marzeń.
Ale muszę poukładać bajzel jaki powstał w moim życiu. 
Przepraszam, że każe na siebie czekać, ale wynagrodzę to wam.

Wiecie faceci , szkoła i te sprawy... Generalnie przeszłość wraca tak łatwo i jest tak cholernie bolesna... Niektóre sprawy potrafią się za Tobą ciągnąć w nieskończoność... :(

Eh, pozdrawiam wszystkich i proszę czekajcie na mnie, naprawdę wam to wynagrodzę! :*(

Categories:

18 Responses so far.

  1. Życzę żeby wszystko ci się poukładało ;*
    Sama wiem jak to jest ;'(

  2. DO Lifeisbrutal : Dziękuję bardzo, mam nadzieję, że jak najszybciej się ułoży, bo bardzo chciałabym znowu wrócić do pisania,a niestety bieg wydarzeń mi na to nie pozwala i bardzo skutecznie mi to utrudnia :(

    Ja Tobie również życzę sukcesów i tego, ażeby wszystko Ci się układało! :)

  3. Anonimowy says:

    Mam nadzieję, że Ci sie uda. I nie próbuj tak jak Ag zapomnieć o przeszłości! Zachowaj dobre i przyjemne wspomnienia i wspominaj je w każdej możliwej chwili. Wymaż te złe, jakby ich nie było. A jeśli te i te wspomnienia sa związane z jedną osobą... to co z tego? Chyba lepiej jest pamiętać rozkosz pierwszej miłości niż rozpacz po zdradzie? I nie zaniedbuj pisania, bo bardzo pomaga. pisz dla siebie, a wyzbędziej się złego samopoczucia. Mam nadzieje, że pomogłam i powodzenia. Do tego trochę głupio ,żeby młodsza osoba pomagała ci z uczuciami prawda? Czekam na twój powrót...
    Fanka :x

  4. Jeeej, dziękuję bardzo, motywują mnie takie komenatrze i gdy tylko znajdę dzisiaj chwilkę, od razu biorę się do pisania! :3 pomoglaś mi bardzo! <3

  5. Anonimowy says:

    nie ma za co ;) I trzymam cię za słowo :*

  6. Anonimowy says:

    No i jak tam? poukładałaś sprawy? Tęsknię

  7. Nie chcę zapeszac ale prawdopodobnie w soboe biorę się już za pisanie, takze pozdrawiam goraco! :3

  8. Anonimowy says:

    Miód na moje uszy!!! ^^ Czekam.

  9. Anonimowy says:

    i co piszesz??? :)

  10. W poniedziałek/wtorek powinien byc :)

  11. Anonimowy says:

    kocham cię!!! <3

  12. Anonimowy says:

    no i gdzie jest? ;c

  13. Będzie w piątek, ponieważ wypadło mi coś i nie mam jak go teraz dodać, ale nie martwcie się, tym razem już na prawdę... moje życie jest do dupy temu takie opóźnienia :< nie mniej już jest gotowy także tylko dodać!

  14. Anonimowy says:

    Ok, czekam. Poza tym moje życie też jest do dupy i motywują mnie tylko takie własnie blogi jak twój, muzyka i książki

  15. Anonimowy says:

    i gdzie on jest? ;)

  16. Anonimowy says:

    i gdzie ten mój kochany rozdział? ^^

  17. No więc już niedługo, cholernie przepraszam za tak długi czas oczekiwania <3
    Kocham was!

  18. Anonimowy says:

    Czekam!

Leave a Reply

Popularne posty (ostatnie 30 dni)