Blogger Gadgets

Anioły Ciemności - Tajemnica

:)

Przypominam o głosowaniu :)

Następny rozdział postaram się dodać najszybciej jak to możliwe.

Bardzo dziękuję za pozytywne komentarze, 
które dają mi motywację do dalszego pisania!

W szczególności chciałam podziękować 
jednej z czytelniczek: MrocznaJa,
dzięki której mam pozytywne nastawienie do książki :)

Jeszcze Ailli, dzięki której nie zrezygnowałam z bloga,
chociaż szkoda, że Ty się poddałaś :(

Każdy zostawiony komentarz, przez was, daje mi motywację do pisania, oraz inspiruje mnie do kolejnych rozdziałów, a co najważniejsze, to to, że utwierdza mnie w tym, że warto pisać i, że mam dla kogo :)


Takie tam, miłego wieczoru życzę,
pozdrawiam uzależniam od szczęścia.

Categories:

2 Responses so far.

  1. Neva says:

    Tak mi się ciepło na serduszko zrobiło. Czuję się taka wyróżniona! Jeśli kiedykolwiek będziesz chciała zrezygnować to wiedz jedną rzecz: Mroczna Cię znajdzie, zawsze i wszędzie. No wypowiedziałam się. Pozdrowionka!

  2. Hehe, dziękuję, jesteś niesamowita! :)

Leave a Reply

Popularne posty (ostatnie 30 dni)