Blogger Gadgets

Anioły Ciemności - Tajemnica

A więc.
Od czego mam zacząć?
Może od przeprosin.

--> PRZEPRASZAM <--

Generalnie sprawa wygląda tak...
Potrzebowałam wytchnienia, nie radziłam sobie z pewnymi sprawami, było mi ciężko, musiałam sobie wszystko poukładać...
Aczkolwiek sądzę, że jestem gotowa aby wrócić do tego co mnie uszczęśliwia!
Czyli dawania radości moim czytelnikom!
Którzy jak myślę, nie opuścili mnie jeszcze :*
Bardzo się stęskniłam i musicie zrozumieć, że nie wynikało to z mojej winy, że blog został porzucony na tak długo, co mnie ogromnie niepokoi :C


Muszę nadrobić straty, niemniej jednak postanowiła odświeżyć rozdziały i 
rzeczywiście wprowadzić kilka zmian w dalszym rozwoju akcji, także
musicie mi dać jeszcze 2/3 dni na ogarnięcie sytuacji z rozdziałami i znowu ruszamy!

Pozdrawiam uzależniam od szczęścia, wasza ucząca się na błędach, zawsze oddana, "pisarka" :):*

Categories:

4 Responses so far.

  1. Bardzo się z tego powodu cieszę :*
    Pozdrawiam,
    Natalx

  2. Anonimowy says:

    Jak na autorkę bestseller'a używasz powtórzeń, a mowa tu o "aczkolwiek".
    Sądzę, iż to z rozpędu i efekt poddania się emocjom, lecz i w takim wypadku powinnaś się mieć na baczności i gruntownie redagować swe wpisy ;)

    Kapitan_Składnia

  3. Ah, no rzeczywiscie, dziekuje za uwage ;)

  4. Anonimowy says:

    Nareszcie :) Już mi się blogi do czytania kończyły. Czy tylko ja mam wrażenie, że nagle wszyscy przestali pisać? xD ważne, że już wszystko jest dobrze, poukładałaś sobie pewne sprawy i że wracasz! ♥ I może, żeby Ci się anonimki nie mieszały będę używać nazwy :D Od teraz zawsze na końcu komentarza podpisuję się "Jacealia" :P Więc... życzę powodzenia w kolejnych rozdziałach i weny!
    ~Jacealia

Leave a Reply

Popularne posty (ostatnie 30 dni)